Welcome to Blogster!
688,249 Blogster Users  |  364,642 Posts
 
 
 

walkoffwin

 

Blog Traffic: 17513

Posts: 54

My Comments: 1488

User Comments: 1480

Photos: 193

Friends: 22

Following: 14

Followers: 7

Points: 1793

Last Online: 649 days ago


 
 

Visitors

No Recent Visitors
 

Honesty in Advertising

Controversial Content
Added: Monday, November 14th 2011 at 2:38pm by walkoffwin
Related Tags: funny, parody, humor, jokes, comedy
 
 
 

 

Honesty in Advertising - Billboard Signs




This is a good one for me right now. Because although I haven't smoked pot since the 1980s, I feel like I totally forgot where I put my brain today.





Maybe a little too brutally honest. And some folks just don't need to be encouraged when it comes to eating lots of donuts.




Thank God for hardware stores! Because they're the only place where some faithfully married men can still find a good screw!





So true, for so many... Roses are red, violets are blue, let Hallmark say something boring and cliched for you. However tired and lame, it's still tried and true, and still much better than what you can do.


 


Apparently the sentiment of wives married to the guys who are looking for a good screw at Ace Hardware.





Which in some cases, is better than looking at it.


 

The same thing you did the night before, with your mother's sister. Please drink responsibly, or God only knows what you'll end up being responsible for!





  And then find someone to play with them.




Because you can order those raw too.

 

 


Well, so am I... But if I'm gonna give it a nick name, I'm sure not gonna call it Hammond. "Big Jim and the Twins" is much better!

 



They're available in salted and also unsalted, if you want them washed first.

 




And because we often use models who look half starved, we encourage anorexia too.






And if you don't believe it, Mrs. Barry Bonds testified to it in court under oath.


 


And proof that in some cases, there is really IS such a thing as Indecent Exposure!



And in his case, that's really the truth!



 

But at least they don't have to keep shoveling it against the tide five days a week!






Now let's be fair here... Many very skilled and talented people come from Canada. How do I know? Because they become rich and famous in the USA.





Ever wonder why some people go out and buy shit when they can produce their own for free?

 

 



I'm not on board with this one. I would have gone with "No panties? CORVETTE"


 



Yep. Reality TV - With a badly written script and a preplanned lame ass plot too. What? Now you're all upset because you thought it was real? Then time for us to have a little talk about Santa Claus, the Tooth Fairy and the Easter Bunny too.






I thought this was a great employment opportunity and I was very excited, until my wife told me to stop beating around the bush and get a real job!




How come these people weren't around when my ex and I were planning our wedding?


 



And you put the lard in your ass, when you eat an entire box of these in one sitting!




Which just goes to show that some businesses and professions go hand in hand. Like car companies and law firms, and car salesmen and lawyers. One filthy hand washes the other, after spreading the bullshit.




User Comments

I'm still laughing at some of these...{#rofl.gif} {#rofl.gif} {#rofl.gif} {#rofl.gif} {#rofl.gif}

Very good pics, and great captions.

I only have one question.  What did you mean by your remark about Santa Claus, The Tooth Fairy, and The Easter bunny????{#basic-ohsnap.gif} {#basic-ohsnap.gif} {#basic-ohsnap.gif}

Thanks Kat! :-) Oh, and in your case, I meant that all three are absolutely real of course, because you and I have been all three at some point in our lives. Lol ;-)

Does he mean they aren't REAL???{#apprehensive.gif}{#basic-ohsnap.gif}{#basic-undecided.gif}{#black_sad.gif} Does that mean I have to buy my own Christmas persent? {#basic-cry.gif}

{#smiley-cry.gif}{#smiley-cry.gif}{#smiley-cry.gif}{#smiley-cry.gif}{#smiley-cry.gif} WHAT ARE YOU PEOPLE TRYING TO SAY?????????

I AM SO CONFUSED!!!

I KNOW! I AM SITTING HERE {#basic-cry.gif}{#basic-cry.gif} ! I AM SO SAD!!!!

{#pondering.gif} {#pondering.gif} {#pondering.gif}   {#what-is-going-on-in-here.gif} {#what-is-going-on-in-here.gif} {#what-is-going-on-in-here.gif}   No that's not what I meant.  I've never been Santa.  I was an elf once at some Christmas event.  And I've played Mrs. Claus--I actually have the dress.  But never Santa, the Tooth Fairy or Easter Bunny.

hehehehehe.......

OK! OK! I take it all back!!! Survivor is real, and so are S. Claus, T. Fairy, and E. Bunny too! Let's all just have some milk and cookies and relax...

http://images.darnalipad.multiply.com/image/1/photos/upload/300x300/SaTtVgoKCEsAAB1YIeA1/cookies-and-milk-480.jpg?et=gaCcmi6wykkuOk0rQ8VlXQ&nmid=0

 

 

{#rofl.gif}{#rofl.gif}Wore you down did we?{#saythat.gif}{#rofl.gif}{#rofl.gif}{#rofl.gif}

No need for any more traumatic confusion, because here's Santa now and see how real he looks?

 

Well Nota, yes you all did, actually... And here I thought that by checking off the "Controversial Content" box, that there would be no problems with anyone like this!!!{#apprehensive.gif}  

LOL! I am so glad they are real. I would hate to have to buy my own presents! LOL!

You're absolutely right, Kat! I found the picture of you as Mrs. Claus!

And that's quite a dress!!!

Well now I would hate for you to have to buy your own presents too, Nota! And I'm sure that you've been a very good girl, so Santa will bring you lots of nice presents.

But even if you've been a very bad girl, there's still an advantage, because Santa will bring you lots of coal and you can use it to get a break on your heating bill this winter!

person talk wiht reason sodahead reading gem pile coal weekend

Hmm... now what's that there, in the middle of that pile of coal? I'm beginning to think that Santa secretly LIKES bad girls!!! Lol

LOL! I wish to thank Santa ahead of time!

Well I just got off the phone with Santa, and since he really appreciates your thanks in advance, he wants to give you this turkey for Thanksgiving too!

http://bite-prod.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2011/10/KramerTurkey.jpg

{#rofl.gif}{#rofl.gif}{#rofl.gif}{#panting.gif}{#rofl.gif}{#rofl.gif}{#rofl.gif}

Chris~  Yes, that's definitely the dress...lol

Nota, isn't that just plain WRONG?!?! But it's still funny too! LOL!

Kat, if you're really Mrs. Claus and that's what you look like, no wonder Santa goes out for the night only once a year!!! ;-)

LOL! It might be wrong but YES it is funny!

How on earth did we manage to live, before google??? Lol

I have no idea! I was never bored but....google and the net can be fun!

Chris~  Well....but of course!  I was quite the beautiful Mrs. Claus in the day.

Of course............

This is probably somewhat closer to my outfit, altho still not quite there.  I used a basic A-line dress pattern with long bell sleeves.  Made out of red flannel with white fur trim.  Just above knee length.

I haven't had it on in years, altho the niece's enjoyed wearing it to school the last day before Christmas vacation a few times---when they were in like 6th or 7th grade...then they got too big for it.

OOPS, forgot to post the pic.

I knew he was real, I just knew they were all real!

...So now it it time to sprinkle some pixie dust on my head, think of good thoughts, click my shoes together three times.....and head into NeverneverLand...................

Not bad, Kat... And of course I'm doing my best to imagine that the hem line is really lower and just above the knee. Which as I think about it, may be a first time for my imagination! Lol! Imagine that! ;-)

Picture this, but not quite so full, and without the belt and cape.  That would be fairly close.

ADULT CLASSIC MISS SANTA COSTUME

The title is an oxymoran!!!!

Don't do Santa until AFTER Thanksgiving!!!!!

Post A Comment

This user has disabled anonymous commenting.