Welcome to Blogster!
705,698 Blogster Users  |  364,642 Posts
 
 
 

CharlieAdams

 

Blog Traffic: 151694

Posts: 369

My Comments: 20602

User Comments: 13933

Photos: 298

Friends: 268

Following: 78

Followers: 64

Points: 18536

Last Online: 17 hours ago


 
 

Visitors

greatmartin winning cjstopchef nobullthinker mamakat arkansasmama justalilwitchie tesstruhartz1 ethansdad exop2012 VickieCollins zendude1 bennijones rivergirl rusty-armor skip1957 ANVRSADMAN Jayyyohhh kitti606 ButteroseSherry xander6464 sunshinebigot urbandecay iveexcelled reflection4012
 

Hey Golfers, Bobski, Rica, check this out!

Controversial Content
Added: Saturday, February 4th 2012 at 12:23pm by CharlieAdams
Related Tags: vaginal health
 
 
 

Normally I would never post this. But sometimes the owners and people who work here need to see whats going on behind the scenes. Why I was sent this I have no idea, in fact the person who sent it has me blocked, so I have no contact with them at all. I do believe this is an infraction of the rules here, and I really can't tell you why it was sent to me in the first place. BUT, I have been threatened here before for my point of view, my opinion. I do think this is normal behavior only for people who have real deeply rooted problems in their lives. However, for some reason this particular person has now threatened me where I believe it's time the management here does something about it. Here's the PM I received......

 

 

Hey Charlie, what is it like to go through life as a fat pussy mouthing people online that you think you will never see? I just want you to know that I know where you live and I know what you really are, but you have no idea who I am or how much I can fuck you up. Wasn't it you who said that words matter? Think back to your own bullshit and you will see why your own past will come back to haunt you. Someday Charlie I will break you down and fuck you up.

Coward? I don't think so fat boy. My real name is Randy Porter and I live in Bowling Green Missouri. Any time you decide that you want to back up all of the shit you have talked I will buy you a plane ticket just so I can knock your fat ass the fuck out.

There you go pussy; look me up.

 

 

User Comments

as you can see, the guy is on my page by the recent visitors, he has me blocked, isn't this againt the TOS?{#gruebel.gif}
Maybe I'll post this blog on facebook with Randy's phone and address? Don't threaten me bro.

O-M-G, if this isn't a threat I don't know what one is:(  He should be banned IMHO.

yeah, kinda shocked me......

Yes it is. Bringing this up with mgt.

thank you , I sent the link for the post to Tony as well.....

That's disgusting and what a freaking coward...I join the call for his IP ban!

What are you going to do, Randy, come after me too?

yeah, wtf??? I haven't even posted anything that would garner this responce from anyone, kinda off the wall.....

Maybe he has a problem with The Mulberry House!

that could be, maybe he hates color or something.....

You know, however, things might be as they seem, Charlie...maybe this was some kind of ploy...I mean, I wouldn't worry about it and as for banning this guy, well...we'll have to see what happens, right?

he doesn't worry me at all, what worries me is that it happened and nothing seems to be being done about it...as usual....several rules broken with an actual infraction of real law, and nothing......that kinda bugs me. Hence the posting at the other place I blog at, I have no need to even worry there about spamming or rude comments on the blog it's self.

By the way Randy, at this point if anything EVER happened to me, my kids, my wife my home anything of mine, it would be you who has threatened me and at this point it's public. Have a nice day buddy.

Sounds like a real charmer!

lol, its the same guy who used to be RCMO, who faked his own death.

Sounds like a pity he only faked it.  What does RCMO mean please?

I cant even remember, he was supposedly a viet vet who had lost his legs. Then he died and his "wife" came on to tell us. It caused a lot of heartache to some here but some how they forgave him for it, i would never trust a person who did that to me again......some peoples children...know what I mean?

Well you do know RCMO is also another active member of blogster who oly appears when there is drama!

@fangio http://www.blogster.com/mmmhollywould/internet-suicide-the-rc-emo-hoax

hmmm, not sure who it would be.....

wow, I remember that thread.............sick....

Thanks for this MMM.  He sounds like a real piece of work.

Most people I know beleive Neo and Rcmo are one in the same.

that would makes sence, since thats whos post I responed on shortly before i got this message. I see our little friend is bach as well. Just a smaller whip I guess.......

Isn't it nice to get a sweet message from a sweet, polite, well behaved person such as this guy?  I guess you really hit his buttons.

I guess, he banned me months ago, so i haven't had any contact with him at all. But I can see when he's been here and he comes in all the time. i suppose he wants his cake and to eat it too......

How immature! Some people never grow up. This guys sounds like a bully in high school, doesn't he? Threatening people - claiming to know where they live...this could be dangerous because there are some unstable people "out there." Perhaps it should be reported to the police in Bowling Green - IF he wasn't lying about that.

I mean hell, this is a BLOG site. It's for people to discuss differing thoughts and opinions...not for people to get their panties in a wad over disagreeing thoughts. Some people simply can't see past their own nose and recognize that the world doesn't center around their warped viewpoints, huh?

I certainly hope this person doesn't have children. What a great role model, huh?

he's just one of our lovely teabaggers. He used to be RCMO if you remember him, the guy who faked his death here.....

Ohhhhhhh...i remember the faked death, but didn't know this was him. I guess I don't pay enough attention. I guess he isn't very stable. I guess he's leaving blogster again....at least he isn't dying this time...LOL...ck your aol mail when you have a sec for his farewell blog.

i reckon he'll pop up again...under some other name. but it's always been pretty easy to "out" people who do that.

my hope is IP will be banned, i have to talk with Bobski and Golfers,we dont need these people here who do this kinda thing. This is a blog, a place where people shouldn't be afraid to state their opinions. There is no room for loose canons.

if this guy was RCMO then his mental instability is no secret. Sounds like someone who couldnt find a reasonable or sensible argument to counter yours Charlie. Sad that they have to resort to this sort of thing. 

lol, I would certainly hold his mental stability suspect........in my book he's a few sandwiches short of a picnic.....or a few bricks short of a load if you prefer....not the sharpest tool in the shed, and I've seen sharper marbles myself.

One stubby short of a six pack, the elevator does not go all the way to the top. Sad really.

yep, and theres a whole crew of them here, it's very sad.

Related tags: Vaginal health????????????????????????????  {#rofl.gif}{#rofl.gif}{#rofl.gif}{#rofl.gif}{#rofl.gif}{#rofl.gif}{#rofl.gif}{#rofl.gif}

lol, your the first to notice that, lmao

LOL..maria told me to come check the tags....I needed a good laugh tonight...too funny  {#flag.gif} {#flag.gif} {#flag.gif}

That's what I love about you so much Charlie, no matter what, your sense of humor just keeps on going and gets better and better.....you're a hoot!!!{#evil_laught.gif}{#evil_laught.gif}{#evil_laught.gif}{#floating.gif}

well, doesn't a joke deserve a joke???{#basic-laugh.gif}

well, i certainly wont loose sleep over his threats, it's well documented he has said what he said to me, if I ever disapeer, send the cops after the guy, lol. As far as i can tell, he needs his vagina checked up....

{#rofl.gif}{#rofl.gif}{#rofl.gif}{#rofl.gif}

Best arguement I have ever seen for birth control.

well, I hate to say it BFD, but he's one of your friends, not mine, lol...well I'm assuming he was a friend of yours, I dont know for sure. But he was a right winger, a very far out there right winger.

You know what happens when you assume, right?  I double checked my friends list and no, I didn't find him there.  I don't know how much of my stuff you have actually read but it pains me to think that you lump me in a far right way out there mind set.  I am a conservative in many ways, less so in others.  I do not consider myself in league with such as your admirer...do you really see me that way?  Hmmmm.

well, honestly, I've only really seen you on their posts, which to be honest again I don't read very often so I really dont know how you reply. You've always been cool on my page so yeah, I shouldn't have assumed. No, I dont see you the same as him, in fact most here wont be, i dont think they could be if they wanted too, again being honest. I'm sorry if I offended you. I suppose i should take the time to read some of your posts to give me better insight, It wasn't fair to assume and lump you in with some of the others here, sorry.

You do know that you can press charges on said person.  I learned recently that online threats of that nature are interstate and will be treated as a crime and the best part is the person doing the threatening has to come to you. 

I have done mush research because I have found that the only way to get a stalker to quit is legally.

hmmm, lets see if it continues elsewhere, if he pops up then I'll take that road. BTW, who else is he that you know of, lets out him all the way....

Are you really concerned for your safety or do you just want this person banned?

If you are truly concerned for your safety, you should take measures that make you harder to find. ie: not linking your personal blog to your business blogs, etc.

However, it may soothe you to remember that those who REALLY intend to harm you will either come at you as a friend, or they won't say anything at all. They'll just show up one day, unannounced and unexpected, and do the deed.  People who blather on and make all sorts of threats generally aren't reallly planning on doing a damned thing, why forewarn you like that?  Why provide evidence before the act?

Relax.  Blow it off. Take the high road, not the snitch road, and just block this person from your site.

no, I dont think he will do anything, he has a long history here as even being other people. I just posted this so people see what kind of guy they are friending up with and to let management know who they have here. I've been here a long time, I use my name because I write, I'm a Realtor, and I have no need to hide who I am. By the way, Google my name, you may find me on the first or second page, but thru my linkedin, nothing else. I Blog to bring my name up in google rankings with out having to pay exorbitant fees to google. I agree, thats why a few of my replies here have been so tounge in cheek, by the way, this particular guy needs to be banned, others have for far less, believe that. This is a community, it needs to be run like it.

so...your back?

I was never gone, just had some 'puter issues for a few weeks.

wee  adj \ˈwē\ Definition of WEE 1 : very small : diminutive 2 : very early <wee hours of the morning>  See wee defined for English-language learners » See wee defined for kids » Examples of WEE He's just a wee lad. 1quirt  noun \ˈkwərt\ Definition of QUIRT : a riding whip with a short handle and a rawhide lash  See quirt defined for kids » Origin of QUIRT Mexican Spanish cuarta First Known Use: 1845
got it, lol

very clever Charlie....lol

I do love to see natural curiosity rear it's inquisitive head, Charlie!  You should do that more often, hehe.  You should also come play my "Not So Dirty Words" game. 

Pwease?

{#guitarplay1.gif}

I believe you can press charges against this douch bag that obviously needs some anger management and psychiatric help. Hope this gets taken care of soon. You don't deserve this.

I probably could, but unless he keeps it up, it wont be something I would do. He's burned his own bridges here several times, i just hope this was the last.

A terroristic threat is a crime generally involving a threat to commit violence communicated with the intent to terrorize another, to cause evacuation of a building, or to cause serious public inconvenience, in reckless disregard of the risk of causing such terror or inconvenience. It may mean an offense against property or involving danger to another person that may include but is not limited to recklessly endangering another person, harassment, stalking, ethnic intimidation, and criminal mischief.This kind of threat is a federal crime in all 50 states and U.S. Possessions.Report it it with a copy of the page to your local authorities and to the U.S. Department of Justice.

The following is an example of a Texas statute dealing with terroristic

interesting.....

I have a friend in Canada who received threats from some nut case in Tennessee The Idiot did'nt know that my friend is a highly decorated  retired Royal Canadian Mounted Policeman. He provided the authorities with the IP address, ISP identification and the phone system that was the carrier.He told the local cops that if they did'nt arrest and prosecute the guy,he would come down and have a little "Chat" with the guy.He was arrested in 48 hours.

The idiot was arrested in 48 hours,not my friend.

wow, lol, I hope I dont have too, but if it happens again I just may

lol, I got it...

"I will buy you a plane ticket just so I can knock your fat ass the fuck out." sounds kind of kinky are you sure you want me to deal with this?

also, lol, your post tag.

given the guys history it may be best for the community here if he was no longer allowed to blog here. But thats up to you guys. You all have banned people for less....

lol, only you and windancer have caught that so far. I think the pussy needs a mental health check up.......{#basic-wink.gif}

Post A Comment

This user has disabled anonymous commenting.